رولت خامه ای

شنبه 21 تير 1399
21:57
سعید اسکندری


رولت خامه ای یا کیک رولت یک دسر بسیار خوشمزه و بی شک جزو پرطرفداری ترین شیرینی ها به حساب می آید. رولت از دسته کیک های اسنفجی است که به صورت نازک با قطری دو تا سه سانت پخته می شود و بر خلاف ظاهر پیچیده اش، خیلی راحت و سریع آماده می شود و شما به راحتی میتوانید آن را با کمک خامه و یا مربا در طعم ها و شکل های مختلف و ظاهر خیلی شیک و مجلسی آماده کنید.


در تهیه رولت کیک ، مربا یا خامه زده شده همراه با میوه های تازه بر روی کیک مالیده می شوند و بعد رول می شوند و شما می توانید با برش زدن رولت های کیکی کوچکی را نوش جان کنید.

شیرینی های ترمانند رولت بخاطر رطوبت زیادی که دارند و نیز به خاطر داشتن خامه و تخم مرغ در پخت آنها زودتر فاسد میشوند.و برای همین برای نگهداری آنها باید شیرینی ها را داخل ظرف در بسته قرار دهید و در فریزر نگهداری کنید.

در داخل رولت به جای خامه میتوانید از بستنی استفاده کنید. بعد از اینکه بستنی کمی نرم شد با قاشق آن را روی سطح کیک پخش کرده و کیک را رول کنید. سپس رول ها را به مدت 3 ساعت داخل فریزر قرار دهید تا بستنی دوباره سفت شود

[ بازدید : 142 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خوشمزه ترین مزه ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]